Wednesday, August 26, 2009

好伤心,好心痛

我的学生, 为什么都不回答问题的?
我问十次,他们才回我一次。。。。真是十问九不答。。

今天,我的上司来看我教书。。。
他们还是一样十问九不答。。。 真的气死我了。。
平时他们不回答我,我都忍了。。。
可是今天有人来看好不好。。。

过后,我的上司告诉我。。
ah hong , kelas anda memang sangat teruk tak aktif la..
jadi i terpaksa bagi u markah macam ini la..
i tahu bukan masalah anda..
masalahnya adalah pelajar kita..
tahun ini pelajar kita memang kurang aktif

then i answer her:
maskudnya i malang la.. dapat kelas ini untuk buat pemantauan ..

then her answer me :
haha.. ... she just smile only..

你说我伤不伤心。。 心痛啊。。。。。

学生啊,学生。。。 我该怎样呢?你们这些宝贝,不能骂,不能讲。。。 可是你们又不会。。。。

天啊。。 我该怎么办呢?

No comments:

Post a Comment